۲۴ ساعت پس از گم‌ شدن یک دختربچه ۶.۵ ساله به نام نادیا در شهرستان بهارستان تهران، جسد غرق خون او در گودالی در نزدیکی خانه‌شان پیدا شد.

قتل - خونریزی - خون

به‌ گزارش همشهری آنلاین، بعدازظهر دوشنبه گذشته مرد میانسالی با پلیس شهرستان بهارستان در استان تهران تماس گرفت و از گم شدن دختربچه ۶.۵ساله‌اش به نام نادیا خبر داد. به‌گفته این مرد، نادیا حوالی ساعت ۱۳ و پیش از پهن شدن سفره ناهار، برای شستن دست‌هایش به حیاط خانه رفت که دیگر برنگشت و آنها هرچه گشتند ردی از وی پیدا نکردند.

با اظهارات این مرد، تصویری از نادیا کوچولو در اختیار پلیس قرار گرفت و تحقیقات برای یافتن ردی از وی آغاز شد اما هیچ‌کس خبری از او نداشت. یک روز از این ماجرا گذشته بود و درحالی‌که هنوز سرنخی از دختربچه گم‌شده به‌دست نیامده بود، اتفاق دردناکی رخ داد. جسد بی‌جان و غرق خون دختربچه در گودالی در زمین‌های خالی حوالی خانه‌شان پیدا شد و با حضور تیم‌های پلیس و پزشکی قانونی برای بررسی علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

قتل هولناک نادیای ۶ ساله در تهران | جسد غرق خون دختربچه در یک گودال | او به حیاط رفته بود که برای ناهار دست‌هایش را بشوید!

پدر نادیا که در شوک این حادثه هولناک است، به همشهری می‌گوید: من ۱۱ بچه‌ داشتم که حالا شده‌اند ۱۰تا. نادیا بچه هشتمم بود. من و خانواده حدود ۴ماه پیش برای به‌دست آوردن یک لقمه نان افغانستان را ترک و به ایران مهاجرت کردیم. من کارگرم و هر روز صبح به میدان شهر می‌روم تا اگر کسی کارگر خواست، مرا برای کار ببرد و حالا از دست دادن دخترم داغ بزرگی بر دلم گذاشته است.

وی ادامه می‌دهد: بعدازظهر دوشنبه بود که نادیا گم شد. ما از وقتی به ایران آمدیم، خانه‌ای در میمنت‌آباد اجاره کرده و آنجا زندگی می‌کردیم. ظهر که شد، نادیا به حیاط خانه رفت که دستش را بشوید و سر سفره ناهار حاضر شود اما رفت و دیگر برنگشت. اولش فکر کردیم شاید به دوشنبه‌بازار رفته باشد چون خواهرش آنجا بود. اما خواهرش که آمد، فهمیدم آنجا نبوده است. همه جا را به‌دنبالش گشتیم و پلیس را خبر کردیم تا اینکه عصر روز بعد جسد دخترم پیدا شد. حالا هم مأموران دارند روی پرونده کار می‌کنند و امیدوارم هرچه زودتر معلوم شود که چه بلایی سر دخترم آمده است.

کد خبر 777885
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha